Tilskuddskonferansen 2024
- Dato:
- 11. januar 2024 09:30 - 14:00
- Sted:
- Teams
- Arrangør:
- Statsforvalteren i Innlandet
- Målgruppe:
- Kommunene i Innlandet, Nav kontorene i Innlandet, Innlandet fylkeskommune, brukerorganisasjonene samt enheter i Sykehuset Innlandet HF
Tilskuddskonferansen 2024 - Informasjonsmøte om Statsforvalterens ulike tilskuddsordninger som enhet Helse og omsorg, Barnehage og opplæring, Barnevern og enhet Sosial forvalter.
Kommunene i Innlandet, Nav kontorene i Innlandet, Innlandet fylkeskommune, brukerorganisasjonene samt enheter i Sykehuset Innlandet HF, inviteres til digitalt møte.
Tilskuddskonferansen 2024, torsdag 11.01.2024 fra klokken 09.30 til ca klokken 14.00.
Tilskuddskonferansen skjer elektronisk med Teams som plattform og vil følge vedlagte program. Dette betyr at dere kan gå ut og inn av møtet avhengig av hvilke ordninger du ønsker å få presentert.
Klikk her for å bli med i møtet
Målgruppen for møtet er virksomhetens ledelse, inkludert Nav, eller de som virksomheten delegerer ansvaret til, for oppfølgingen av de ulike tilskuddsordningene innen fagområdene som nevnt.
I møtet vil vi gjennomgå følgende tilskuddsordninger:
- Tilskuddsordninger til kompetanse- og tjenesteutviklings – Helse og omsorgsfeltet
- Tilskudd til utvikling av de sosiale tjenestene i Nav, Arbeids- og velferdsdirektoratet.
- Tilskudd til kommunalt rusarbeid – overgangsordning, Helsedirektoratet.
- Tilskudd til kommunalt rusarbeid – ny ordning, Helsedirektoratet
- Tilbud til voksne med langvarige og sammensatte behov for tjenester, Helsedirektoratet.
- Tilbud til barn og unge med psykiske plager og problematisk rusmiddelmisbruk og behov for sammensatte tjenester, Helsedirektoratet
- Barnehage og opplæring – informasjon fra enheten.
- Barnevern, informasjon fra enheten
Hensikten med møtet er å gi informasjon om de ulike tilskuddsordningene, og råd og veiledning om søknad og rapportering for disse. Det vil derfor etter hvert innlegg settes av tid for å kunne gjennomgå de spørsmål dere har gitt i chat. Tidspunktene for dette fremgår av programmet.
Klikk her for å bli med i møtet
Spørsmål kan stilles til:
Arild Bækkevold: fmheabe@statsaforvalteren.no
Elin Amrud: elamr@statsforvalteren.no
Randi Irene Midthaugen: fmoprim@statsforvalteren.no
Kim Åge Stenseth: kiast@statsforvalteren.no
- Dato:
- 11. januar 2024 09:30 - 14:00
- Sted:
- Teams
- Arrangør:
- Statsforvalteren i Innlandet
- Målgruppe:
- Kommunene i Innlandet, Nav kontorene i Innlandet, Innlandet fylkeskommune, brukerorganisasjonene samt enheter i Sykehuset Innlandet HF
Kontaktpersoner
-
Elin Amrud
Tlf: 61 26 61 06 -
Arild Bækkevold
Tlf: 62 55 13 64 / 99 58 92 95 -
Kim Åge Stenseth
Tlf: 61 26 61 18 -
Randi Irene Midthaugen
Tlf: 61 26 60 48