Vi innfører telefontid
Helse-, sosial- og barnevernsavdelinga startar med telefontid frå tysdag 21. oktober. Vi blir då meir tilgjengelege for dei som treng å komme i kontakt med oss.
Nytt telefonnummer til avdelinga er 55 57 27 00. Vi blir tilgjengelege på telefon tysdag, onsdag og torsdag frå klokka 12.00 til 14.00.
Vi oppmodar alle om å bruke «Send sikker melding» eller eige skjema for å klage viss du ikkje er nøgd med helsehjelpa du har fått.
- Send sikker melding til Statsforvaltaren | Statsforvaltaren i Vestland
- Klage på helsehjelp? | Statsforvaltaren i Vestland
Barn og ungdom som har kontakt med barnevernet, har rett til å klage. Du finn meir informasjon her: Barn og unge sin rett til å klage på barnevernet | Statsforvaltaren i Vestland
I telefontida set vi av tid til å svare på telefonar, og blir på denne måten meir tilgjengelege enn før. Den tida vi ikkje er tilgjengelege på telefonen nyttar vi til å effektivisere sakshandsaminga vår. Vi innhentar informasjon etter eiga vurdering i sakshandsaminga vår. Har du meir informasjon i saka di treng du ikkje ringe, men bruke «Send sikker melding». Vi har skriftleg sakshandsaming, og sakshandsamar ikkje per telefon.
Kontaktpersonar
Kontakt helse-, sosial- og barnevernsavdelinga
- Telefonnummer: 55 57 27 00
- Telefontid: tysdag, onsdag og torsdag frå 12.00-14.00
- Send sikker melding til Statsforvaltaren | Statsforvaltaren i Vestland