Politiattest i barnehagen
Alle som skal arbeide i barnehage, må levere politiattest. Dette gjeld både faste og mellombelse tilsetjingar, og personar som skal arbeide i barnehagen i kortare periodar – også under 14 dagar.
Kravet om politiattest skal bidra til å sikre at barn i barnehagen får ein trygg og sikker kvardag. Dette er i tråd med barnehagelova og forskrift om politiattest i barnehagar.
Kven må levere politiattest?
- Alle som blir fast tilsette i barnehagen.
- Vikarar og mellombelse tilsette.
- Studentar og elevar som skal ha praksis i barnehagen.
Frå 2024 har barnehagar fått høve til å hente inn oppdaterte opplysningar frå politiet om tilsette som allereie har levert politiattest. Dette gir barnehageeigaren betre moglegheit til å følgje opp ansvaret for tryggleiken til barna.
Korleis søkjer ein om politiattest?
Den som skal tilsetjast, får ei stadfesting frå barnehagen på at politiattest er kravd.
Søknad om politiattest blir sendt digitalt via politiet sine nettsider:
Politiattesten skal ikkje vere eldre enn tre månader ved tilsetjing. Attesten skal ikkje innehalde meir informasjon enn det som er relevant for å vurdere om personen er eigna til arbeid i barnehage.
Les meir her:
Kontaktpersonar
